Tuesday, April 26, 2011

♥ 我来更新啦 ^___^

嘿哟,部落格扑满灰尘了
是时候来打扫了 =P





26 . 04 . 2011 ( Tuesday )

这天是我隔壁那位小姐的破蛋日 ^___^
祝她生日快乐 年年有 ^____^
哇哈哈哈哈


这天和他一起庆祝生日
照片 -







只有狠心才能彻底忘记 才能对我们彼此都好过
深爱过 结局还是这样
记得 没有放不下 只是看你肯放下没有
认识我的朋友们 嘿,我真的彻底放下了啦 ^^v
找个好归属 哈哈哈哈哈哈哈哈 xD
接着你们要祝我可以谈个轰轰烈烈的恋情 =P

SINGLE LIFEEEEEEEEEEEEEE (=

我最近都过得不错
只是眼睛的毛病时常来找我麻烦 害的我无法专心上课 =P
一下子 又要考试了 哇老 接着 PMR 又来了
天啊 时间过得好快啊啊啊啊
真希望一切快点过 祝我
考试顺利 ^____^





- END
BY BABE FEN :)

No comments:

Post a Comment

SHE is a normal girl , fifteen this year .
SHE need people to respect her .
SHE need cares and love by everyone .
SHE cant live without Family and Friend .
SHE like to eat Screct Recipe and Chocolate .
SHE love like luv lub to listen music and shopping .


IF u treat she bad , she will treat u more bad . :]