Monday, March 28, 2011

Charity dinner - Mask night


28 . 3 . 2011 ( Sunday )


准备一切后 我们到学校去等巴士带我们去
Zax 不停的说他没有坐巴士去
怎知道我望去后面竟然看到他 =___= 该死的家伙

On the way


来看看照片吧 =P


今年的主题是 Mask ,
可是我和我的她都没有把它带上 o(╯□╰)o





















第一次参加 IR day
感觉还不错啦 :)







的性格大家都很清楚 ,
可是你知不知道这样的 你 会令人反感 ?



我想我真的怕安静 少了你吵我不开心
回家第一个开机 掩盖所有的安静
说不定我能够撑过去



- END
BY BABE FEN (=

No comments:

Post a Comment

SHE is a normal girl , fifteen this year .
SHE need people to respect her .
SHE need cares and love by everyone .
SHE cant live without Family and Friend .
SHE like to eat Screct Recipe and Chocolate .
SHE love like luv lub to listen music and shopping .


IF u treat she bad , she will treat u more bad . :]